П'ятниця, 19.04.2024, 20:56
EUREKA!!!
Віртуальний підручник

з української літератури
"Еврика!"
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії каталога
Народна драма [4]
Драматургія 16-17 ст. [3]
Все про Г.Сковороду [5]
Квітка-Основ'яненко [0]
Полемічна література [9]
Давня українська література [10]
Козацькі літописи [8]
Теорія літератури [4]
Народознавство [6]
Віршова література 16-17 ст. [1]
Твори І. Котляревського [3]
Завдання [3]
Тарас Шевченко [3]
Марко Вовчок [7]
Пантелеймон Куліш [18]
Біблія [2]
Байка [1]
Міні-чат
Головна » Статті » Навчальні матеріали - 9 клас » Завдання

Завдання для 9 класу ( ІІ курс)
Завдання для самостійного опрацювання на тему " Давня українська література"

Вимоги програми

Оригінальна література княжої Руси-України
Літописи як історико-художні твори. «Повість минулих літ» – історична книга і збірка епічних творів. Виникнення Києво-Печерського монастиря
Києво-Печерський патерик як пам’ятка житійної літератури . Герої Патерика. Повчальний зміст Оповідання про Прохора чорноризця
 

Українська література ренесансу й бароко

Роль православних братств, Острозької та Києво-Могилянської академій у розвитку української культури й книгодрукування. Іван Вишенський – видатний полеміст.

ТЛ: Ренесанс, бароко

Історично-мемуарна проза

Роль козацьких літописів (Самовидця, Г. Грабянки й С. Величка) у відтворенні історичного минулого України.Зобразення національного й релігійного гніту в «Історії русів»

Поезія
Іван Величковський. Фігурні (курйозні) вірші (із рукописних книг «Зегар з полузегарком» і «Млеко»)
Семен Климовський. «Їхав козак за Дунай» – зразок давньої любовної лірики.
ТЛ: фігурний (курйозний) вірш
 

Драматургія
«Владимир» Феофана Прокоповича – зразок шкільної драми.
Ветреп як вид лялькового театрального дійства. Євангельська й етнографічно-побутова основи вертепу.
ТЛ: шкільна драма, вертеп


Перший тиждень ( 2.11.09- 98.11.09)

  1. Прочитайте статтю з підручника О.М.Авраменка, Г.К.Дмитренко про літописання  та  "Повість минулих літ". Випишіть у робочий зошит визначення поняття "літопис"  та імена літописців. Випишіть у робочий зошит  ознаки  монументального стилю.
  2. Прочитайте легенди та перекази з "Повісті минулих літ":

  1. Дайте відповіді на три запитання і надішліть їх на адресу вчителя  mikhajlovanv@ukr.net
  • Доведіть, що "Повість минулих літ є як історичною, так і художньою пам'яткою.
  • З іменами яких святих людей пов'язують виникнення Києво-Печерського монастиря? Що стало основою в написанні  Києво-Печерського патерика"?
  • Чого навчає сучасного читача оповідання «Про Прохора-чорноризця...»?
  1. Прочитайте матеріал підручника з української літератури О.М.Авраменка про Києво- Печерський патерик.
  2. Випишіть у зошит ознаки  орнаментального стилю.

Другий тиждень ( 9.11.09 - 15.11.09)

  1. Прочитайте  статтю "Українська література Ренесансу й Бароко". У робочі зошити випишіть визначення понять "Ренесанс" та "Бароко" та особливості стилів. 
  2.  Прочитайте статтю про полемічну прозу.та  про Івана Вишенського.
  3.  Подивіться ВІДЕОУРОК " Полемічна література"
  4. Прочитайте  фрагмент тексту  твору І.Вишенського "Послання до єпископів". Випишіть з нього в робочий зошит по 2 приклади  епітетів, порівнянь, метафор, антитез.
  5. Прочитайте у підручнику О.М.Авраменка статтю  " Історично-мемуарна проза. Козацькі літописи". Дайте відповіді на три запитання і надішліть їх на адресу вчителя  mikhajlovanv@ukr.net
  • Які жанрові особливості мають історико-мемуарні твори?
  • Які особливості має художня література доби бароко?
  • Яку роль у житті України 16 століття зіграли братства?
  1. Пройдіть  Тест №2  "Давня українська література"

Третій тиждень ( 16.11.09-21.11.09)

  1. Прочитайте статтю підручника О.М.Авраменка "УКРАЇНСЬКА БАРОКОВА ПОЕЗІЯ". Випишіть у робочий зошит поняття " епіграма", "курйозний вірш","акровірш", "вірш-рак", "фігурний вірш", "силабічний вірш", а також прізвища поетів та їхні твори.
  2. Подивіться ВІДЕОУРОК "Віршова поезія 16-18 ст."
  3. Прочитайте  про творчість Семена Климовського та його пісню "Їхав козак за Дунай". Випишіть всі художні засоби, визначте віршовий розмір пісні ( письмово).
  4. Прочитайте статтю підручника" Драматургія. Шкільна драма.  Випишіть у зошит визначення понять " шкільна драма", "містерія", "інтермедія", "вертеп".
  5. Дайте відповіді на три запитання і надішліть їх на адресу вчителя  mikhajlovanv@ukr.net
  • Чому глядачам шкільної драми більше подобалися інтермедії, ніж сама драма?
  • Чим пісня С. Климовського «Їхав козак за Дунай» близька до народних козацьких пісень?
  • Чим подібні та чим різняться тексти шкільних і вертепних драм?
  1. Пройдіть  Тест №3  "Полемічна література"
Категорія: Завдання | Додав: nmix (01.11.2009)
Переглядів: 12531 | Рейтинг: 2.3/10 |
Всього коментарів: 2
04.11.2009 Спам
2. Євгенія (Хрум)))) [Матеріал]
shock

04.11.2009 Спам
1. Євгенія (Хрум)))) [Матеріал]
help

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz